Regulamin parkingu
§
1
Klient
dokonując zakupu usługi za pośrednictwem strony
www.grandparking.pl
lub z
chwilą wjazdu pojazdu na Parking oraz uiszczenia opłaty parkingowej
dochodzi do zawarcia umowy przechowania. Przedmiotem umowy
przechowania jest wyłącznie samochód oraz rzeczy stanowiące jego
wyposażenia fabryczne. Opłata za parking jest równoznaczna z
akceptacja regulaminu.
§
2
GRAND
Parking jest parkingiem dozorowanym płatnym. Parking jest w pełni
utwardzony, ogrodzony, oświetlony, ubezpieczony, monitorowany,
dozorowany. Powierzchnia parkingu, wjazdy i wyjazdy są kontrolowane
przez obsługę parkingu. Parking jest czynny cały rok, przyjazdy i
wyjazdy obsługiwane są przez całą dobę.
§
3
1.Parking
jest czynny całą dobę, 7 dni w tygodniu, przez wszystkie dni w
roku.
2.Na
terenie parkingu założone zostały kamery działające również w
nocy na podczerwień przez cały rok wraz z możliwością
rejestracji obrazu. Przy wjeździe mogą zostać wykonane zdjęcia
dokumentujące stan zewnętrzny pojazdu. Pozyskane w ten sposób
materiały mogą zawierać nr rejestracyjny pojazdu oraz wizerunek
Klienta.
3.Odpłatność
korzystania z parkingu określa cennik usług parkingowych dostępny
na www.grandparking.pl
i
musi zostać
uiszczona najpóźniej w dniu wjazdu na parking.
4.Na
parkingu obowiązuje bezwzględny zakaz wjazdu pojazdów przewożących
materiały łatwopalne, żrące, wybuchowe - jeżeli znajdujący się
w nich niebezpieczny materiał nie jest zabezpieczony zgodnie z
obowiązującymi przepisami.
5.Pojazd
może pozostawać na parkingu wyłącznie celem jego parkowania.
6.Bez
zgody pracownika parkingu zabrania się prowadzenia jakiejkolwiek
działalności handlowej z pojazdu, dokonywania napraw pojazdów,
mycia pojazdu itp.
7.W przypadku awarii pojazdu zdarzenie należy
zgłosić obsłudze parkingu.
8.W
przypadku kolizji i wypadków drogowych powstałych na terenie
parkingu obowiązuje prawo drogowe.
9.W
razie potrzeby ruchem na parkingu kieruje obsługa parkingu.
10.Na
terenie parkingu obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu.
11.Osobom
w stanie nietrzeźwym lub osobom, których stan wskazuje na spożycie
alkoholu obsługa parkingu może odmówić przyjęcia samochodu na
parking oraz wydania z niego pojazdu.
12.Grand Parking nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione wewnątrz
pojazdu , nie będące jego wyposażeniem (dokumenty, środki
pieniężne, bagaże, elektronika itd.)
13.W
razie stwierdzenia w czasie trwania umowy w pozostawionym i
zamkniętym pojeździe organizmów żywych lub materiałów
zagrażających bezpieczeństwu, Klient upoważnia GRAND
Parking do siłowego otwarcia pojazdu w zakresie niezbędnym do ich
usunięcia, a następnie jego zabezpieczenia
na koszt Klienta.
14.
Na parkingu obowiązuje ograniczenie prędkości do 10km/h
§
4
Parking
jest ubezpieczony, jednak nie ponosi odpowiedzialności za szkody
wyrządzone bez swojej winy, w szczególności przez innych Klientów
parkingu. Ubezpieczenie nie obejmuje również szkód powstałych w
wyniku warunków atmosferycznych, siły wyższej, ataków
terrorystycznych , działań wojennych itd.
§
5
Przed
pozostawieniem pojazdu na parkingu Klient ma obowiązek okazać
obsłudze parkingu pojazd oraz dowód rejestracyjny (na żądanie) i
zgłosić:
wszystkie
uszkodzenia pojazdu, jak również braki w jego wyposażeniu i
osprzęcie zewnętrznym,
dodatkowe
wyposażenie zewnętrzne (np. dodatkowa antena, CB, bagażnik
dachowy, kołpaki, itp.).
W
razie stwierdzenia podczas oględzin uszkodzeń pojazdu lub
dodatkowego wyposażenia zewnętrznego Klient i obsługa parkingu
sporządzą stosowną adnotację pisemną. W razie odmowy podpisania
adnotacji przez Klienta, GRAND
Parking ma prawo odstąpienia od umowy i zażądania natychmiastowego
opuszczenia parkingu przez pojazd Klienta. W przypadku
niedostosowania się do powyższego i pozostawienia pojazdu
bezumownie na parkingu, mimo nie zawarcia umowy, Klient jest
zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości pięciokrotności
opłaty wynikającej z Cennika za wykupioną usługę, a GRAND
Parking jest zwolnione z jakiejkolwiek odpowiedzialności za pojazd,
gdyż nie świadczy wówczas usługi parkingowej, który został
pozostawiony na ryzyko Klienta. Niezależnie od powyższego w żadnym
przypadku GRAND
Parking nie przyjmuje na przechowanie kluczyków do pojazdu.
§
6
Wydany
Klientowi po wjeździe na parking przez GRAND
Parking kwit parkingowy uprawnia do korzystania z jednego miejsca
parkingowego. Kwitu parkingowego nie wolno zostawiać w pojeździe
ani udostępniać osobom trzecim. Wydanie zwrotne pojazdu odbywa się
tylko i wyłącznie za okazaniem wyżej wymienionego kwitu
parkingowego. Do odbioru pojazdu można upoważnić inną osobę
pisemnie z podpisem złożonym w obecności pracownika
GRAND
Parking.
§
7
W
przypadku zgubienia przez Klienta kwitu parkingowego pojazd może być
odebrany wyłącznie po okazaniu pracownikowi GRAND Parkingu dowodu
rejestracyjnego pojazdu oraz dowodu osobistego osoby odbierającej
pojazd i wypełnieniu odpowiedniego formularza.
W
przypadku odmowy wylegitymowania się przez osobę próbującą
odebrać pojazd bez kwitu parkingowego, pracownik parkingu ma obowiązek wezwać policję.
W
przypadku zgubienia kluczyków bądź zatrzaśnięcia w pojeździe,
próby dostania się przez Klienta do wnętrza samochodu mogą być
podjęte tylko po okazaniu przez Klienta dowodu rejestracyjnego oraz
dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem, potwierdzającego
tożsamość , ewentualnie dowodu potwierdzającego możliwości
użytkowania zgodnie z wiedzą właściciela pojazdu.
§
8
Klient
zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania o zaistnieniu
szkody w pojeździe, nie później jednak niż przed opuszczeniem
parkingu pod rygorem utraty jakichkolwiek roszczeń o naprawie
szkody w stosunku do GRAND Parking. Wyjazd z parkingu bez
poczynionych wspólnie z pracownikiem parkingu adnotacji dotyczącej
stanu pojazdu oznacza, iż Klient opuszcza parking bez zastrzeżeń
do obsługi oraz bez powstania jakiejkolwiek szkody w pojeździe
podczas trwania umowy. Roszczenie powstałych na parkingu szkód,
zgłoszone przed jego opuszczeniem regulowane są przez
ubezpieczyciel parkingu, którego nazwę, adres oraz nr polisy można
uzyskać u obsługi GRAND Parkingu.
§
9
Klient
zobowiązany jest do zabezpieczenia pojazdu przed dostaniem się do
jego wnętrza osób niepowołanych oraz stosowania zaistniałych w
pojeździe systemów zabezpieczeń. W przypadku wywołania systemu
alarmowego w pojeździe w casie trwania umowy, Klient upoważnia
GRAND Parking do jego dezaktywacji w razie takiej możliwości
technicznej bez uszkodzenia pojazdu, a w przeciwnym razie zwalnia
GRAND Parking z odpowiedzialności z powodu rozładowania akumulatora
bądź innych uszkodzeń wynikających z tego powodu.
§10
Parking
nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z
nieprzestrzegania przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.
§
11
Klient
ma prawo do zgłoszenia reklamacji w formie pisemnej na adres biuro@grandparking.pl.
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni.